onsdag 30 mars 2011

Portugal dag 2 & 3

Temperaturen i Portugal ligger kring 25 plus och det är härligt härligt härligt att vara här! De jag hänger med här nere är inte på semester för att "vila upp sig" utan för att "träna upp sig" och jag börjar faktiskt själv komma in i den dagliga träningsrytmen nu. Det värker i kroppen precis ÖVERALLT men jag tror jag att jag är helt hög på endorfiner för det gör liksom inget.

Alex håller föreläsning om mat..

Yoga på plankan med Malin Berghagen. Helt underbart pass. Mellis på balkongen Igår kväll höll Pasi Salonen (flerfaldig svensk mästare i triathlon) föredrag "Trött, fet och 40". Riktigt inspirerande och väldigt personlig föreläsning med både skratt och gråt. I morse var vi ett gäng som stavgick till Spanien. Vi gick till Vila Real och tog sedan färjan över till Agamonte, en tur på cirka 1 mil. Vila Real Agamonte Tapas i Spanien. Fantastiskt goda grillade räkor Spansk omelett Powernap. Krävande jobb här nere....

Allt för den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar