torsdag 2 april 2009

Semester!


Nu åker jag till Mallis!

Tänkte frossa i sol, värme, god mat & dryck. Jag åker tillsammans med min dietistkompis Karin så det kommer att bli mycket prat om mat även där! Hon är dessutom KBT terapeut och har lovat att reda ut alla våra vardagsproblem :-).

Jag har en kompis på Mallorca som har öppnat en italiensk restaurang - Il Paradiso - som ligger i Palma. Jag är verkligen nyfiken och det ska bli så roligt att få se stället och äta den utlovade goda maten där.

Tråkigt att missa viktgruppen på torsdag men de är i trygga & starka händer; Jocke och Karin kommer att prata om styrketräning och motivation.
Inte blir det någon bloggning på Mallis, men rapporterar om våra äventyr då jag är hemma igen på måndag.

Trevlig helg!
Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar