måndag 15 november 2010

Carl-Henric - update

Är det någon som kommer ihåg Carl -Henric och Christoffer? Man kan läsa om killarna bla här, här, här och här. Nu var det ett tag sedan och en del har frågat efter dem så jag skickade iväg ett mail; hur går det killar? Svar från CH kom snabbt!

Hallå Alex!
Det går faktiskt bra måste jag säga, jag har ökat min fruktkonsumtion väldigt mycket. Min frukost består nu av Bollnäsfil, frukt och ett ägg. Sen försöker jag ta med en frukt till skolan. På eftermiddagen blir det nån knäckemacka som mellis oftast, eller en frukt. Det jag missar är grönsakerna, det blir inte så ofta att jag köper hem. Sen har jag även börjat laga i stort sett all mat från grunden, vilket är härligt. Och så cyklar jag varje dag. Väger mindre än förut och är inte alls lika “fläskig” och mjuk. Känner mig rätt nöjd med min kost nu, bra rutiner och så. Här kommer en bild som symboliserar det mesta ljust nu faktiskt. Tack för hjälpen förresten!

/ Carl-Henric, numera nyttig cyklist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar