måndag 28 mars 2011

Portugal dag 1

Jag har bara varit i Portugal i 1 dag men ändå känns det som en evighet. Jag älskar den känslan! Att äntligen få vara ute i solen i linne, gå barfota på stranden och se havet det första man gör på morgonen känns som ett lyckopiller. Dessutom, jag befinner mig på ett "training camp" - vissa här tränar upp till 5 pass per dag. Jag siktar inte lika högt men jag har hunnit med två stavgångspass och afrodans på stranden. Imorgon; yoga och löpning. På onsdag ska vi promenera ett gäng till Spanien!

Afrodans med Mirjam på "plankan". Så kul! Dansa till trummor och blicka ut över havet...

Mitt kontor den här veckan...

Greta, jag, Frida, Stefan.

Ledarkittet från New Balance och Craft. Massa fina kläder! Igår var det första gången jag visade mig offentligt i löparbyxor UTAN långt linne... Det känns inte helt bekvämt men de rutinerade här nere säger att jag måste bara släppa det där. Så, jag ska försöka känna mig avslappnad och bekväm trots att det känns som att man hoppar runt i enbart strumpbyxor...

Stavgångsgänget! Första gången jag provar på stavgång och det är faktiskt rätt bra träning. Stranden här är dessutom ganska kompakt så det är helt perfekt underlag för promenad och löpning.

Föreläsningar kl 20:30 varje kväll och först ut ikväll är... jag!

Idag har vi haft 21 grader och temperaturen väntas öka under veckan! Så det är mycket möjligt att jag flyttar kontoret på min balkong till stranden. Hmm.. alla dessa beslut :)

Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar